Головна » Файли » На допомогу вчителю » Розробки уроків математики |
У категорії матеріалів: 24 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 3 » |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
ПОНЯТТЯ ГРАНИЦІ ФУНКЦІЇ В ТОЧЦІ |
ПОВТОРЕННЯ. МОДУЛЬ ДІЙСНОГО ЧИСЛА ТА ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ |
Презентація до уроку №1ПОВТОРЕННЯ. ДІЙСНІ ЧИСЛА ТА ЇХ ВЛАСТИВОСТІ |
Урок № 10. Похідні тригонометричних функцій Мета: працювати над засвоєнням учнями формул диференціювання тригонометричних функцій та над закріпленням правил диференціювання (похідна суми, добутку, частки, складеної функції). Продовжити роботу з формування вмінь обчислювати похідні із використанням вивчених правил та формул; удосконалювати навички розв’язувати задачі на використання означення похідної та її механічного й геометричного змісту (складання рівняння дотичної до графіка функції, задача про миттєву швидкість). |
Урок № 9. [Похідна складеної функції] Мета: працювати над засвоєнням учнями змісту: поняття «складена» функція та супутніх понять (внутрішня функція, зовнішня функція); правила знаходження похідної складеної функції. Сформувати первинні вміння: відтворювати зміст вивчених понять; розпізнавати складені функції; виконувати дії відповідно до правила знаходження похідних складених функцій. Продовжити роботу з формування вмінь знаходити похідні функцій із використанням вивчених раніше правил та формул.
Розробки уроків математики |
Переглядів: 477 |
Завантажень: 116 |
|
Дата: 22.11.2015
| Коментарі (0)
|
Урок № 8. Правила обчислення похідних Мета: працювати над засвоєнням учнями: правил обчислення похідних; змісту основних правил диференціювання та формулювання їх математичною мовою. Розпочати роботу з формування вмінь відтворювати названі правила, записувати їх математичною мовою для поданих функцій, а також відбирати відповідне до умови правило та застосовувати його до диференціювання поданої функції. Продовжити роботу з формування вмінь використовувати раніше вивчені формули диференціювання.
Розробки уроків математики |
Переглядів: 689 |
Завантажень: 105 |
|
Дата: 22.11.2015
| Коментарі (0)
|
Урок № 7. Механічний (фізичний) зміст похідної Мета: працювати над засвоєнням учнями змісту похідної з погляду фізики (механіки) та завершити формування уявлення про зміст поняття похідної функції в точці, її зміст та способи застосування до розв’язування найпростіших задач математичного аналізу (обчислення похідної функції в точці, знаходження кутового коефіцієнта дотичної до графіка функції в точці та складання рівняння дотичної до графіка функції в точці). Формувати вміння відтворювати зміст вивчених понять та використовувати їх зміст для розв’язування програмових задач. |
Урок № 6. Геометричний зміст похідної [Рівняння дотичної дофункції в точці] Мета: працювати над засвоєнням учнями змісту понять: січна графіка в точці, дотична до графіка в точці, кутовий коефіцієнт дотичної та геометричний зміст похідної [сформувати уявлення про вид рівняння дотичної до графіка функції в поданій точці та схему складання рівняння дотичної]. Розпочати роботу з формування вмінь знаходити похідну поданої функції в заданій точці із використанням її геометричного змісту, і навпаки [складати рівняння дотичної до графіка функції в заданій точці]. |
Урок № 5. Похідні деяких елементарних функцій Мета: працювати над закріпленням знань про зміст означення похідної функції в точці та схемою його застосування для обчислення похідних; вивести формули для обчислення похідних деяких елементарних функцій, використовуючи вивчене означення. Розпочати роботу з формування вмінь застосовувати виведені формули для обчислення значень похідних. |
Поняття приросту аргумента та приросту функції. Означення похідної функції в точці Мета: працювати над засвоєнням учнями змісту понять: приріст аргумента, приріст функції; необхідна й достатня умова неперервності функції в точці (через приріст функції та приріст аргумента); похідна функції в точці, операція диференціювання; загальна схема знаходження значення похідної функції в заданій точці. Формувати вміння знаходити приріст аргумента та приріст поданої функції, а також значення похідної функції в заданій точці через границю різницевого відношення приросту функції до приросту аргумента. Відпрацьовувати вміння виконувати тотожні перетворення раціональних виразів. |