Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 42 Показано матеріалів: 31-40 |
Сторінки: « 1 2 3 4 5 » |
Урок № 9. [Похідна складеної функції] Мета: працювати над засвоєнням учнями змісту: поняття «складена» функція та супутніх понять (внутрішня функція, зовнішня функція); правила знаходження похідної складеної функції. Сформувати первинні вміння: відтворювати зміст вивчених понять; розпізнавати складені функції; виконувати дії відповідно до правила знаходження похідних складених функцій. Продовжити роботу з формування вмінь знаходити похідні функцій із використанням вивчених раніше правил та формул. |
Урок № 8. Правила обчислення похідних Мета: працювати над засвоєнням учнями: правил обчислення похідних; змісту основних правил диференціювання та формулювання їх математичною мовою. Розпочати роботу з формування вмінь відтворювати названі правила, записувати їх математичною мовою для поданих функцій, а також відбирати відповідне до умови правило та застосовувати його до диференціювання поданої функції. Продовжити роботу з формування вмінь використовувати раніше вивчені формули диференціювання. |
Урок № 7. Механічний (фізичний) зміст похідної Мета: працювати над засвоєнням учнями змісту похідної з погляду фізики (механіки) та завершити формування уявлення про зміст поняття похідної функції в точці, її зміст та способи застосування до розв’язування найпростіших задач математичного аналізу (обчислення похідної функції в точці, знаходження кутового коефіцієнта дотичної до графіка функції в точці та складання рівняння дотичної до графіка функції в точці). Формувати вміння відтворювати зміст вивчених понять та використовувати їх зміст для розв’язування програмових задач. |
Урок № 6. Геометричний зміст похідної [Рівняння дотичної дофункції в точці] Мета: працювати над засвоєнням учнями змісту понять: січна графіка в точці, дотична до графіка в точці, кутовий коефіцієнт дотичної та геометричний зміст похідної [сформувати уявлення про вид рівняння дотичної до графіка функції в поданій точці та схему складання рівняння дотичної]. Розпочати роботу з формування вмінь знаходити похідну поданої функції в заданій точці із використанням її геометричного змісту, і навпаки [складати рівняння дотичної до графіка функції в заданій точці]. |
Урок № 5. Похідні деяких елементарних функцій Мета: працювати над закріпленням знань про зміст означення похідної функції в точці та схемою його застосування для обчислення похідних; вивести формули для обчислення похідних деяких елементарних функцій, використовуючи вивчене означення. Розпочати роботу з формування вмінь застосовувати виведені формули для обчислення значень похідних. |
Поняття приросту аргумента та приросту функції. Означення похідної функції в точці Мета: працювати над засвоєнням учнями змісту понять: приріст аргумента, приріст функції; необхідна й достатня умова неперервності функції в точці (через приріст функції та приріст аргумента); похідна функції в точці, операція диференціювання; загальна схема знаходження значення похідної функції в заданій точці. Формувати вміння знаходити приріст аргумента та приріст поданої функції, а також значення похідної функції в заданій точці через границю різницевого відношення приросту функції до приросту аргумента. Відпрацьовувати вміння виконувати тотожні перетворення раціональних виразів. |
Розробка уроку |
Розробка уроку |
Розробка уроку |
Виконавець робот |